Piatočeeeeeék je tu 🫵
Dnes s Marekom, poďme sa pobaviť spolu.
.
📌 Bez neho sa pohneš, ale ďaleko nedôjdeš.
Niektorí ho majú pevnú, iným sa stále mení.
Vie sa stratiť aj vtedy, keď stojíš na mieste. Často rozhoduje o tom, či sa vrátiš.
Čo je to?
.
Viete? - napíšte na whatsapp, alebo pod príspevok 👌
.
#zabavabezhraníc #radio #music

Ľubošš Renner
Kommentar löschen
Diesen Kommentar wirklich löschen ?
Daniel Bútora
Kommentar löschen
Diesen Kommentar wirklich löschen ?
Daniel Bútora
Kommentar löschen
Diesen Kommentar wirklich löschen ?
Svirzava
Kommentar löschen
Diesen Kommentar wirklich löschen ?
Milan Ludma
Kommentar löschen
Diesen Kommentar wirklich löschen ?
Svirzava
Kommentar löschen
Diesen Kommentar wirklich löschen ?